ورزش

دست رد فولاد بر سینه استقلال؛ جایی برای شما نداریم

دست رد فولاد بر سینه استقلال؛ جایی برای شما نداریم

سایت باشگاه فولاد خوزستان نوشت: در بخشی از این نامه آمده است: چطور باشگاه استقلال خوزستان که فصل گذشته هزینه های زیادی برای آماده سازی ورزشگاه غدیر داشته، طی این دوماهه از پس رفع نواقص و تعویض ۴ تا لامپ سوخته بر نیامده که مسابقاتش به زمین دیگران منتقل نشود؟

در این نامه آمده: چرا وقتی تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس برای برگزاری بازی هایشان به اراک و قزوین می‌روند ولی استقلال خوزستان حاضر نیست به آبادان یا خرم آباد برود؟

از طرفی وقتی استقلال خوزستان می داند که تماشاگران در این مسابقه بیشتر تیم حریف را تشویق می کنند چه اصراری دارد که در ورزشگاه بزرگ با این تیم بازی کند که جو هم به نفع او نباشد؟

در بخش دیگری از این نامه آمده است: این حق طبیعی ما است که با توجه به تلاش های شبانه روزی کارکنان نگهداری و حساسیت های بسیار کادر فنی مان از چمن ورزشگاهمان مراقبت کنیم. با توجه به شرایط گرمای هوا و آفتاب سوزان عمر چمن در خوزستان کوتاه است و نمی توانیم آن را به سایر تیم ها بدهیم.

از طرفی با توجه به‌ تجربه تلخ دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس که موجب تحمیل خسارت ۱.۵ میلیاردی در آن زمان (۱۳۹۸/۰۳/۱۲) به ورزشگاه شد و احتمال تکرار این اتفاقات ما را بر آن داشته که ورزشگاه مان را فقط برای هواداران خودمان نگه داریم.

در بخش پایانی این نامه آمده است: ما توسط هواداران خود تحت فشار هستیم که ورزشگاه را فقط برای بازی های فولاد نگه داریم و به همین دلیل از باشگاه استقلال خوزستان می خواهیم با همکاری سازمان لیگ فورا زمین دیگری برای بازی های خانگی خود پیدا کند چون اینجا ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان است نه محل مسابقه خانگی تیم های دیگر.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا